Halaman

Saturday, June 25, 2011

Hotel Dynasty





Tiba2 teringat pulak kenangan zaman silam,hehehe. Masa tu umur aku dalam 16/17 tahun. Biasa la, first time menginap kat hotel mewah. Semua perbelanjaan pulak ditanggung sepenuhnya oleh kelab yang aku join, siapa tak suka kan bila pergi sana just bawak diri je. Aku pun dah tak ingat berapa buah sekolah yang join lawatan tu. Tapi tiap sekolah yang terlibat tu kena hantar 5 orang wakil (4 pelajar, 1 cikgu). Kitorang bukan senang2 dapat pergi sana tau, tapi kena fight dulu dalam 1 pertandingan yang dianjurkan oleh kelab kokurikulum kat sekolah. Dan ditakdirkan sekolah aku dapat tempat pertama, jadi pihak kelab tersebut jemput kitorang untuk menghadiri 1 majlis perasmian yang dirasmikan oleh PM kita. Aku pun setuju aje kalau bab2 pergi berjalan. Memang best sangat, apatah lagi pergi dengan geng2 sendiri =)..

No comments: