Halaman

Sunday, August 21, 2011

Cikgu!!

Terharunya!! Tadi jumpa cikgu masa saya kat sekolah rendah dulu. Walaupun dah 10tahun tinggalkan sekolah rendah, dan tak pernah jumpa cikgu tu selepas habis sekolah rendah, tapi dia masih ingat kat saya. Siap ingat nama penuh lagi. Selalunya orang kata, anak murid yang ingat cikgu, tapi cikgu pulak yang ingat dekat anak murid.

Tapi hari ni betul2 penat sebab sebelum terjumpa cikgu tu, saya pergi shopping barang2 elektrik. Orang lain sibuk shopping barang raya, saya pula sibuk dok beli barang elektrik. Mana tak nya, tengok orang lain buat kuih raya sendiri, teringin la jugak nak buat sendiri. Kalau tak, tiap2 kali raya, ada kuih 'tunjuk' je,hehehe. Lagipun sebelum ni tak cukup bajet nak beli barang2 tu. Tahun ni baru ada rezeki nak beli.

Nanti kalau ada resepi yang best2, saya kongsi dengan korang ye.

No comments: